vineri, 16 ianuarie 2009

Prima intalnire cu o noua iubire: Londra

Iertati-mi efuziunea din titlu, dar asta e: Londra e o noua iubire. N-am fost niciodata pana acum in capitala britanica si astazi am avut o conferinta acolo, la Academia Britanica, dupa care am avut cateva ore de plimbare prin oras.
N-am vazut foarte multe, dar pot sa spun de pe acum ca imi place orasul asta la nebunie. Colegii mei care au mai fost aici au avut buna idee de a merge la London Bridge, pentru ca oricum se insera cand am terminat noi conferinta, iar podul arata atat de bine noaptea. Asa ca ne-am plimbat pe-acolo si am facut cateva poze. Week end-ul asta vom merge la Londra cu totii si vom ramane peste noapte, asa ca o sa va povestesc despre toate locurile prin care am fost, toate locurile care mi-au fost recomandate. Insa pot marturisi ca Londra e dragoste la prima vedere.:)
Imi plac foarte tare autobuzele lor etajate.

La London Bridge, care arata fantastic.

2 comentarii:

  1. Sa dea Domnul sa ramana asa -- la dragoste ma refeream. Pt. mine Londra a fost o oarecare dezamagire - sigur, nu in comparatie cu o anumita capitala sud-est europeana, ci cu alte mari metropole -- Paris, Chicago, Toronto, Seoul, Milano, Montreal... oh, Montreal...
    In ultima instanta -- de gustibus.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim1, acum la Montreal sunt vreo -28 de grade... si zapada din belsug de prin noiembrie... da' tot frumos este... :)

    RăspundețiȘtergere