joi, 21 mai 2009

Ce ati face daca v-ati trezi in cont cu 6 milioane de dolari?

Un cuplu din Noua Zeelanda s-a trezit din greseala cu 10 milioane de dolari neo-zeelandezi (6 milioane de dolari americani) in cont. Banca de la care cerusera o descoperire de cont de 10.000 de dolari a transferat din greseala de 1000 de ori mai multi bani.

Cei doi au scos banii si au disparut.

Voi ce ati face daca v-ati trezi cu o astfel de suma in cont? Stateam si ma gandeam la un raspuns si mi-am amintit ca atunci cand am avut cu 500 de lei mai mult pe cardul de salariu am mers la contabilitate sa intreb ce e cu ei. Recunosc ca un moment am avut tentatia de a nu zice nimic, dar apoi m-am gandit ca, daca s-a facut o greseala, decat sa ii cheltuiesc si apoi sa trebuie sa ii dau inapoi mai bine ma lipsesc de ei de la inceput. Am aflat ca tocmai primisem o prima.:)

Dar vorbim de o alta suma. Ce as face daca as vedea in cont 6 milioane de dolari/euro? Habar n-am. Probabil ca as merge la banca sa le zic. dar as astepta o recompensa pentru corectitudinea mea.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu